Skaitmeninė rinkodara su Google Ads

Write your awesome label here.
  • Lygis: Vidutinis - Pažengęs
  • Lektorė: Kamilė Račiūtė
  • Studijų trukmė: 5 val. 30min.
  • Video trukmė: 4 val 30 min.
Kurso pristatymas
Reklama Google Ads platformoje gali apkarsti, jei nežinote pagrindinių jos dėsnių. Tačiau bijoti Google Ads – pernelyg didelelė prabanga, mat Google platformose lankosi daugiau nei 90% visų interneto vartotojų. Kaip įvaldyti ir maksimaliai išnaudoti populiariausią reklamos platformą, savo kurse išmokys Kamilė Raičiūtė.
kurso sertifikatas
Sertifikatas įrodo jūsų Google Ads  žinias valdant Google Ads paskyrą, kuriant reklamines kampanijas, matuojant kampanijų rezultatus ir užtikrinant jų sėkmę.

Plačiau apie kursą

Google yra lygu internetas ir tai ne iš piršto laužtas teiginys. 92% visos paieškų rinkos užima Google. Taigi, jei tavo tikslas parduoti be Google reklamos, linkime sėkmės, nes jos tikrai prireiks. Visgi leisti reklamos negana, mat ši platforma – savotiškas prekybos centras, kuriame dėl vartotojų dėmesio rungiasi milijonai parduotuvių ir prekės ženklų. Tam, kad tavo verslas būtų matomas reikia žinoti kur, kada ir kuriame vartotojo kelionės etape verta tai daryti.

Kamilės kurse sužinosi kaip atrodo Google reklama, kokius pavidalus ji turi. Bus atskleista, kaip veikia Google aukciono algoritmas. Kamilė supažindins su Google Ads paskyros kūrimu ir pagrindiniais nustatymais. Papasakos apie gerąsias reklamos praktikas ir kampanijos optimizavimą. Supažindins su vaizdine (Google Display Network, Gmail) ir Youtube reklama, naujų vartotojų pritraukimui ir pakartotinei rinkodarai. Galiausiai papasakos kaip matuoti reklamos rezultatus. Trumpiau – Google Ads alfa ir omega vienoje video kapsulėje.
Google ads ekspertė

Kamilė Račiūtė

Kamilė yra sertifikuota Google Ads, Google Analytics ir Facebook įrankių specialistė. Taip pat, viena iš nedaugelio atrinktų kandidatų dalyvavusių “Google Digital Champions” programoje ir yra apdovanota “Smart Bidding Expert” ženkleliu. Tris metus Kamilė dirba tarptautinėje komunikacijos agentūrų tinklui “Dentsu Aegis Network” priklausančioje skaitmeninės reklamos agentūroje “iProspect”. Ten ji vadovauja reklamos specialistų komandai, su kuria kiekvieną dieną dalinasi skaitmeninės rinkodaros žiniomis, o dabar jomis dalinsis ir su mokymų dalyviais.
Sukurta su